• Wirtualna galeria handlowa

    Każdego weekendu galerie handlowe są przepełnione klientami chcącymi dobrze bawić się w gronie rodziny i przyjaciół robiąc zakupy w różnych miejscach na raz. Nie bez powodu każde miasto ma kilka takich miejsc, rozrzuconych po różnych...

  • Cenne wtyczki w sklepie internetowym

    W momencie gdy zdecydujemy się powierzyć sprawę obsługi płatności odpowiedniemu, profesjonalnemu pośrednikowi w ramach naszego biznesplanu powinniśmy zastanowić się przede wszystkim na tym czego oczekujemy. Niektóre firmy mają w swoim...

  • Stały klient cenniejszy niż nowy - dlaczego?

    Podstawą rozwoju e-commerce jest zdobywanie nowych klientów - nie wolno zapominać o budowaniu z nimi relacji i wzbudzaniu w nich poczucia lojalności. Otóż wg danych SalesBee stały klient wydaje jednorazowo w sklepie internetowym do 5 razy...

  • Tylko wielokanałowość pozwoli Ci stworzyć otencjał e-sklepu

    Omnichannel, czyli wieloknałowość to rozwiązanie które coraz częściej wprowadzają wielkie sieci handlowe, jednak może być także z powodzeniem zastosowane w mniejszych e-sklepach. A pomogą w tym narzędzia automatyzacji marketingu...

  • 3 mało znane szczegóły opisó produktów w e-sklepie

    Zastanawiasz się jaki największy błąd w opisach produktów popełniają sprzedawcy internetowi? No cóż, największym błędem w opisie produktu na stronie, jest… opis produktu. Prawda, że dziwnie brzmi? Poniżej znajdziesz krótki...

Kontakt

Tel: 803 649 785

E-mail: kontakt@gmp-plus.pl

Poradnik dotyczący metod płatności w sieci, jego rodzajów oraz bezpieczeństwa.