Jak zwiększyć sprzedaż ułatwiając płatności?

Wszyscy pracujący w branży e-commerce wiedzą, że konwersja jest kluczowym słowem dla każdego biznesu online. Są również świadomi faktu, że nawet mały błąd na stronie płatności może zabić konwersję i zwiększyć liczbę porzucanych koszyków. Jedną z najważniejszych rzeczy, aby utrzymać wysoki współczynnik konwersji, jest dać klientom wszystko, czego potrzebują, aby podjąć decyzję i sfinalizować zakup. Łatwo to powiedzieć, ale jak osiągnąć ten cel?

Konwersja jest Twoim priorytetem
Robisz wszystko, aby użytkownicy odwiedzali Twój sklep internetowy, ale po prostu przychodzą i odchodzą, nie kupując niczego? Może popełniasz błędy, a Twoja strona wymaga kilku poprawek? Gdy strona jest trudna w nawigacji, większość odwiedzających odejdzie bez podejmowania żadnych działań. Podobnie jest z procesem płatności. Jeśli nie wygląda na godny zaufania, użytkownicy nie dokonają zakupu. Każdy źle zaprojektowany element Twojej witryny lub niezoptymalizowana strona zmniejszają Twoją sprzedaż. Jednym z największych problemów dla właścicieli sklepów internetowych jest wybór odpowiedniej bramki płatności dla ich witryny. Zanim znajdziesz idealną, musisz wiedzieć, że nie chodzi tylko o koszty. Istnieją również inne czynniki, które są bardzo ważne dla poprawy konwersji. Oto, na co należy zwrócić uwagę:

Płatności jednym kliknięciem
Jednym z najlepszych rozwiązań dla kupujących online jest opcja "zapamiętaj mnie". Po powrocie na Twoją stronę klienci będą mogli płacić jednym kliknięciem. Ich dane zostaną pamiętane, więc będą mogli dokończyć kolejne zakupy bez wpisywania swoich danych i danych karty. 

Brak przekierowań
Zatrzymaj użytkowników na swojej witrynie i pozwól im płacić szybko i wygodnie. Nie ma potrzeby przekierowywania ich do zewnętrznego dostawcy płatności. Jeśli tak zrobisz, klienci mogą być nieco zdezorientowani, gdy zobaczą stronę o zupełnie innym projekcie, niż Twoja, a niektórzy z nich mogą nie dokończyć procesu płatności. 

Rozwiązanie przyjazne dla urządzeń mobilnych
Zapewnij wygodę kupującym online i pozwól swoim klientom płacić za pomocą dowolnych urządzeń. Pozostaw konkurencję w tyle i zastosuj mobilną płatność w swojej witrynie, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

Wysoki poziom bezpieczeństwa
Kupujący online są bardzo wrażliwi na bezpieczeństwo. Kiedy nie są pewni, czy zakup jest bezpieczny, istnieje większe prawdopodobieństwo wycofania się z transakcji. Aby zredukować liczbę porzuconych koszyków, znajdź bramkę płatności spełniającą wszelki standardy bezpieczeństwa. Wybierając bramkę płatniczą zgodną ze standardem PCI, minimalizujesz własną odpowiedzialność w zakresie zabezpieczania płatności, a jednocześnie zyskujesz pewność, że dane klienta są całkowicie bezpieczne.
 

 

Zobacz również

Kontakt

Tel: 803 649 785

E-mail: kontakt@gmp-plus.pl

Poradnik dotyczący metod płatności w sieci, jego rodzajów oraz bezpieczeństwa.